Sider

onsdag 28. desember 2011

Romjulssysler



Her hos oss er det rolige dager i romjulen. Besøk, middager, sove, kreative prosjekter og (desverre) litt jobbing.  Her er noen glimt av romjulen hos oss :)

Småjentene mine fikk "sy-kofferter" til jul, noe som ble en stor suksess :) De har klippet og stappet små figurer, laget et lite penal, og ellers bare klippet litt på gøy og pyntet med bånd. Herlig!


Minstejenta min "bestilte" også en hvit ullue med blomster og en katt på. Luen strikket jeg med dobbelt garn (merino og alpakka) og så broderte jeg til slutt. Hun er fornøyd og da er selvsagt mor også fornøyd :)


Ellers fikk vi dette utrolig flotte ullteppet (Princess tror jeg) til jul. Det er stort og veldig mykt og varmt og helt perfekt i sofaen når man ser på film ;)

Til jul i fjor laget jeg flere store og små hjerter hvor jeg broderte på røde roser. Jeg hadde planer om å lage flere men det ble kun med tanken. Spesielt de små hjertene ble fine synes jeg og de henger nå på juletreet.



Ønsker alle mine besøkende en fin romjul og et riktig godt nytt år!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...