Sider

onsdag 19. oktober 2011

Strikkesjal/hals eller lignende :)


I vår strikket jeg meg en slags liten poncho eller en form for en hals eller sjal inspirert ut fra noen bilder jeg hadde sett på nettet. Drops har noe som ligner og med utgangspunkt i noen av oppskriftene lagde jeg min egen vri.


Jeg ønsket å ha en slags "hals" som lå litt mer nede på skuldrene, mer som et sjal.  Den er fin å bruke når det ikke er så kaldt ute - jeg synes det blir for tykt å ha den under jakken. Da jeg så det kjekke innlegget til G-Anette husket jeg at jeg hadde laget noe lignede og måtte finne noen bilder jeg tok i vår :)

Garnet jeg brukte var Trollgarn kjøpt hos Hillesvåg Ullvarefabrikk utenfor Bergen. Jeg liker Trollgarnet og de fine fargene du kan velge mellom. Og så går det så raskt å strikke med det :)


Dette er i utgangspunktet ikke en fotoblogg, men jeg er synes det er veldig gøy å ta bilder av strukturer - bare se de fine strukturene det er i garnet! Ha en fortsatt fin uke!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...