Sider

onsdag 10. august 2011

Heklesjal

I god tradisjon har jeg startet på et nytt prosjekt ;-)



Noen dager er det bare slik at man har så mange ideer og ting man har lyst å lage at man ikke helt hvor man skal begynne. Da er det også ekstra kjedelig å fullføre alle de halvferdige prosjektene man har liggende. Sånn har jeg hatt det siden vi var tilbake fra ferie, men så oppdaget jeg disse utrolig flotte sjalene på denne svenske bloggen her: yllotyllgarnblogg. Dermed var det gjort - jeg bare måtte sette i gang å hekle et lignende sjal med noe drops alpakkagarn jeg hadde liggende.



Jeg lurer på hvordan fargekombinasjonen kommer til å fungere når sjalet er ferdig. Blir sjalet fint kunne jeg tenkt meg å lage et til men med variasjoner over samme farge eks nyanser i brunt.

Ha en fin kveld!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...