Sider

fredag 17. juni 2011

Flere iphoneetuier

Det skjer ikke mye på kreativitetsfronten for tiden. Dagene går mest i jobb og sommeravslutninger overalt - barnehage, skole, jobb og ikke minst bursdagsfeiringer. Tre av fire i min lille familie har bursdag i juni og da blir det travelt med bursdagsbesøk for venner, for skolekamerater, barnehage, familie osv. Og ikke nok med det - minst fem personer ellers i familien har også bursdag nå - så vi begynner å bli litt lei av kaker kan man si ;)

Jeg viser noen bilder jeg har tok i vår da jeg hadde en periode hvor jeg lagde iphoneetuier. De er utrolig kjekke å ha på telefonen når man har dem i lommen - så blir de ikke skrapet av nøkler osv.



Jeg liker best å strikke eller hekle i ull og hadde en ide om å lage en etui i alpakka. Slik ser det ut:
I etterkant synes jeg det ikke var så god ide. Etuiet ble bare ikke like fint som i bomull.

Jeg endte derfor opp med å hekle noen flere i bomull og pyntet dem med fine knapper. Er godt fornøyd og bruker spesielt det lyselilla/rosa daglig. Jeg har merket meg at det er lurt å hekle dem litt stramme ettersom de utvider seg litt i bruk, da sitter etuiene best over tid.

Ha en riktig fin helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...