Sider

mandag 14. mars 2011

Lille venn



Jeg har laget endel dukker til de to småjentene mine de siste årene. Her er siste tilskudd til familien.
Denne dukken er laget med utgangspunkt i waldorfdukken som mange har stiftet bekjentskap med gjennom årene. Stappet med ull er den myk og god, og ungene elsker å ha dem med i sengen når de skal legge seg. Dukkene er ikke så vanskelig å lage når man har gjort det et par ganger, men det tar litt tid.
Denne gangen er jeg spesielt fornøyd med skoene. På de andre dukkene har jeg heklet sko, men denne gangen har jeg sydd sko etter et Ottobre mønster. Innsiden ble ikke helt perfekt, men pytt sann, det er det ingen som ser ;)








Ungene synes det er kjekt med av- og påkledning så derfor måtte dukken utstyres med undertøy: truse, undertrøye og bukse.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...