Sider

fredag 1. juni 2012

Fine kvelder



Noe av det fineste jeg vet er å sitte i hagen, på kveldstid, og nyte solnedgangene. Den siste tiden har det vært utrolig flotte solnedganger. Da benker jeg meg ute på hengebenken med et saueskinn og ullteppe og nyter stillheten. Stillheten til å tenke og til å nyte naturen og, selvsagt, til å gjøre noe håndarbeid :)






Jeg har heklet noen ekstra lange pulsvanter i Sandnes Alpakka.


Denne gangen har jeg benyttet et mønster jeg synes er mye finere enn bare fastmasker eller staver. Mønsteret lages ved at man først legg opp luftmasker, på neste rad fm, lm, fm i hver 2 m, og så forsetter man med fm, lm og fm i hver lm. Mønsteret gir et mer elastisk resultat og med finere detaljer.


 Kjøkkenkluter av restegarn :)


Ha en nydelig helg!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...