Sider

fredag 20. januar 2012

Småprosjekter




På kveldene holder jeg på med en egenkomponert lue i perlestrikk i villsauull. Jeg liker dette garnet. Har hittil strikket to par hansker som jeg bruker hver eneste dag. Jo mer jeg går med dem jo varmere og mer vanntett blir de, da de nærmest tover seg ved bruk. Kjekt :)


Ellers ble disse lavendelposene til i et lite ledig øyeblikk en kveldsstund. Posene er sydd av linstoff og bånd fra Stoff og Stil.



Kjapt og greit å lage, samt at det ser fint ut med en liten broderisøm fra symaskinen. Disse skal sendes til svigermor :)

God helg!



1 kommentar:

  1. Nydelig garn!
    Fikk lyst til å prøve å hekle av det.
    Lavendel puter er så herlig. Jeg har liggende noen sammen med håndklene våre.
    Syns det lukter sommer.

    Håper du har en fin dag :o)

    SvarSlett

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...