Sider

mandag 14. november 2011

Nye strikkehansker



Det gikk i en fei å strikke et par hansker i villsauullen jeg kjøpte på julemessen i Grieghallen i Bergen. Hanskene er tykke, solide og varme. Midt i blinken med andre ord :)



Oppskriften jeg brukte var denne fra Dropsdesign. Jeg har planer om å strikke flere hansker og da tror jeg at jeg vil strikke borden lengre og noe smalere, samt strikke noen ekstra runder før jeg begynner å øke til tommel.


Pusen i huset har merkelig nok viet ekstra stor oppmerksomhet til villsauullen. Så snart hun får tak i et nøste er det intens snusing og biting. Hun var derfor ekstra på vakt da jeg tok bilder av hanskene før i dag, men forstod til slutt av slaget var tapt :)


Ha en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...