Sider

torsdag 15. september 2011

Enda en bok

Forrige helg var jeg på Kremmerhuset og fant denne utrolig søte kassen med mange små rom. Perfekt til diverse småting :)


Ellers har jeg kjøpt meg en ny bok jeg bare må vise noen bilder fra. Opprinnelig hadde jeg nemlig bestemt meg for ikke å kjøpe denne boken (Strikkedukker av Carlos og Arne), den så liksom ikke så innbydende ut utenpå når jeg så den på nettet. Men så ble jeg stående og bla i boken i bokhandelen - og da var jeg solgt - det var nemlig veldig mye fine dukkeklær i boken. Sjekk bare her:






Nå bare ønsker jeg meg oppskrifter på noen av disse klærene og mønstrene til barn, sammen med gode forklaringer på hvordan man kan tilpasse oppskriftene til sitt barn :)

Ha en fin dag!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...