Sider

mandag 4. april 2011

Travle dager og et iphoneetui

Det er ikke mye man får gjort når ukene bare ruller forbi med jobb og forpliktelser. Her går det i runde to med syke barn på bare noen få uker. Det er slitsomt. Noen småting ser likevel dagens lys. Dette iphoneetuiet ble til da jeg trengte beskyttelse til telefonen når den ligger i jakkelommen sammen med nøkler osv. Har sett flere lignende etuier rundt omkring i bloggeland så det er ikke akkurat min oppfinnelse.




Gleden var stor da jeg oppdaget for et par dager siden at jeg er blant de 10 nominerte i "Handlaga 2011" i kategorien barn!


 Dette var utrolig kjekt! Håper noen av dere har lyst å stemme på dukken jeg laget til småjentene mine :)

Jeg må vise noen bilder av katten vår som elsker å ligge oppå kanten på sofaen. Der har den full utsikt til hagen og stuen forøvrig. For et herlig liv :)


Ønsker alle en fin uke!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...